• Είμαι καλλιτέχνης, ωρομίσθιος, εκπαιδευτικός, χρόνια τώρα, δημιουργώ δράσεις, συμμετέχω σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, διακρίνομαι, συγγράφω εκπαιδευτικό υλικό, είμαι μέλος πανεπιστημιακού εργαστηρίου, εξελίσσομαι στον τομέα της τέχνης και της επιστήμης και άκρη δεν βγαίνει..Καμία παιδαγω-καλλιτεχνική δράση μου δεν έχει αξιολογηθεί. Δεν σας κρύβω πως χάρηκα με την αξιολόγηση και ανησύχησα ταυτόχρονα. Γιατί μου δημιουργήθηκαν ερωτήματα που πολύ φοβούμαι θα μείνουν και πάλι αναπάντητα τόσο για μένα όσο και για τους αξιόλογους συναδέρφους μου. Η αξιολόγηση θα αφορά επί ίσοις όροις μόνιμους, αναπληρωτές, ωρομίσθιους ή όχι ; Θα υπάρχει η δυνατότητα κεφαλαιοποίησης μιας θετικής αξιολόγησης στον ωρομίσθιο καθηγητή; Εφόσον αξιολογείται θετικά πως θα εξελίσσεται; Και ποιό όργανο θα διασφαλίζει την εξέλιξη του; Ο καλλιτέχνης εκπαιδευτικός ωρομίσθιος των Καλλιτεχνικών Σχολείων θα αποκτήσει και πότε έναν επιστημονικό κλάδο ΠΕ; Υπάρχει ένα σχέδιο για να ενταχθούμε στη σχολική κοινότητα με ίσους όρους ώστε κατ΄ επέκταση να διευκολυνθούν και οι διαδικασίες αξιολόγησής μας; Μήπως η αξιολόγηση μέσα στη σχολική κοινότητα γίνεται και πάλι, αγνοώντας την αρχή της ίσης μεταχείρισης μεταξύ των εκπαιδευτικών;