• Σχόλιο του χρήστη 'Γκίνη Μαργαρίτα' | 5 Μαΐου 2020, 16:00

    Άρθρο 49: Η αύξηση του ελάχιστου αριθμού φοιτητών είναι μια επικίνδυνη ενέργεια αν ληφθεί υπόψη η πραγματικότητα μιας σχολικής τάξης. Πέρα από τον αριθμό των μαθητών χρειάζεται να ληφθεί σοβαρά υπόψη ποιοι είναι αυτοί οι μαθητές. Είναι γενικά παραδεκτό από την επιστημονική κοινότητα ότι περίπου το 20% των μαθητών παρουσιάζει δυσκολίες Ειδικού Τύπου. Σε μία σχολική τάξη είναι απίθανο να μην υπάρχει μαθητής με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Βρισκόμαστε στο 2020, στο κέντρο της Αθήνας και στο 3ο Δημοτικό σχολείο Αθηνών δεν υπάρχει Τμήμα Ένταξης. Είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός σε μια τάξη 20 παιδιών να διδάσκει, να λειτουργεί ως παιδονόμος και ταυτόχρονα να εκτελεί χρέη Ειδικού Παιδαγωγού; Επίσης σε τάξεις χωρητικότητας 15 μαθητών υπάρχουν 20 μαθητές και μιλάμε για αύξηση του αριθμού των μαθητών...