• Σχόλιο του χρήστη 'Μαργαρίτα Σουλτάνη' | 5 Μαΐου 2020, 16:12

    Εν μέσω πανδημίας και καταστάσεως έκτακτης ανάγκης, το Υπουργείο Παιδείας με απούσα κάθε διαδικασία ουσιαστικού διαλόγου αποφασίζει εκτός των άλλων, να αντικαταστήσει το μάθημα της Κοινωνιολογίας από αυτό των Λατινικών. Το ερώτημα που τίθεται και η ίδια η κοινωνία απορεί είναι με ποιο σκεπτικό; Ποιο μέλλον σκέφτεται για τους μαθητές και την Παιδεία εν γένει; Όταν ένα μάθημα προετοιμάζει τους πολίτες μιας χώρας για το αύριο, όταν ανοίγει τους ορίζοντές τους, ώστε με κριτική σκέψη, γνωρίζοντας τις παθογένειες, τα προβλήματα, τις ανάγκες της κοινωνίας, τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα όχι μόνο τα ατομικά αλλά και τα συλλογικά, τότε τους καθιστά υπεύθυνους ώστε με γνώμονα το κοινό καλό να γίνουν ενεργοί και να προσφέρουν με τον καλύτερο τρόπο στον κοινωνικό τους περίγυρο, στον εργασιακό τους χώρο και σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής μας συνύπαρξης. Παράλληλα, αναπτύσσει το λόγο, τη σκέψη, τον προβληματισμό, τα όνειρα, τους στόχους και δημιουργεί ενσυναίσθηση. Πώς γίνεται λοιπόν ένα τέτοιο μάθημα εν μία νυκτί να αποφασίζεται να απέχει από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, σε ένα πεδίο μάλιστα που το 75% εμπερικλείει σχολές κοινωνικών επιστημών (Κοινωνιολογία, Πολιτικές Επιστήμες, Ανθρωπολογία, Νομική, Διεθνών Σπουδών και πολλές άλλες) και θεωρείται ουσιαστικά προαπαιτούμενο για την εισαγωγή τους. Ένα τέτοιο μάθημα που έχει να δώσει ώθηση και σκέψη στο μαθητή πρέπει να έχει θέση στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα λόγω των όσων προσφέρει! Μια τέτοια παιδεία θα δώσει ώθηση και στη χώρα! Το μέγα ερώτημα που τίθεται είναι εσείς τι θέλετε , εφόσον η επιλογή υπάρχει και είναι ξεκάθαρη! Έχετε χρέος να αφουγκραστείτε τις ανάγκες των καιρών, έχετε χρέος να προασπίσετε τα δικαιώματα των μαθητών, προσφέροντάς τους ουσία, προσφέροντάς τους ποιότητα, για να είναι έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα στην κοινωνία!