• Σχόλιο του χρήστη 'ActionAid Hellas' | 5 Μαΐου 2020, 16:28

    Τα ζητήματα που αναφέρονται στα πολυσχιδή καθήκοντα του/της «Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης» αποτελούν μερικά από τα κρισιμότερα ζητήματα της σχολικής πραγματικότητας και βρίσκονται στην καρδιά της προσπάθειας για ένα σχολείο χωρίς βία και διακρίσεις, ως εκ τούτου θεωρούμε ότι επιτάσσουν μια πιο ολιστική αντιμετώπιση, η οποία: • να δίνει έμφαση στην πρόληψη και όχι μόνο στη διαχείριση κρίσεων και συμπεριφορών • να ορίζει διαδικασίες και πρωτόκολλα διαχείρισης κρίσεων και περιστατικών • να επενδύει στην επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών στις ευαίσθητες αυτές θεματικές και όχι μόνο μιας μικρής υποομάδας αυτών • να επενδύει σε εξειδικευμένο προσωπικό που διαθέτει ακαδημαϊκή επάρκεια και εμπειρία στις θεματικές αυτές περιοχές εντός της σχολικής μονάδας αλλά και εκτός, με την ενίσχυση των υποστηρικτικών δομών