• Σχόλιο του χρήστη 'Μαργαρίτα Γκούντρα' | 5 Μαΐου 2020, 16:47

    Στο σχέδιο νόμου δεν γίνεται καμιά αναφορά στο έργο και στο ρόλο του Σχολικού Ψυχολόγου μέσα στο σχολείο, όπως άλλωστε αναμένεται σε ένα σύγχρονο σχολείο. Αντιθέτως, εισάγεται ο θεσμός του «εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης» δημιουργώντας σύγχυση ρόλων και επιφορτίζοντας τον εκπαιδευτικό με επιπλέον αρμοδιότητες. Ως εκ τούτου, φαίνεται να μην αξιοποιείται το εξειδικευμένο προσωπικό που διαθέτει την ακαδημαϊκή επάρκεια, τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων αλλά επιβαρύνονται οι εκπαιδευτικοί με αυτά τα καθήκοντα. Έργο του Σχολικού Ψυχολόγου είναι τόσο η πρόληψη όσο και η παρέμβαση για την αντιμετώπιση των δυσκολιών όλων των μελών της σχολικής κοινότητας με στόχο την προαγωγή της μάθησης και τη σχολική επιτυχία όλων των μαθητών. Το έργο του Σχολικού Ψυχολόγου βασίζεται στη συνεργασία με όλα τα μέλη του σχολικού πλαισίου (μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς) και παρεμβαίνει αποτελεσματικά μέσα στο σχολείο και όχι σε υπηρεσίες εκτός σχολείου. Είναι απαραίτητη λοιπόν η παρουσία του Σχολικού Ψυχολόγου μέσα στο σχολείο και η συνεργασία του με το εκπαιδευτικό προσωπικό συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών στο δύσκολο έργο τους. Ας μην ξεχνάμε ότι ο κάθε εκπαιδευτικός αποτελεί εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης για τον κάθε μαθητή του ξεχωριστά και δεν έχει ανάγκη για επιπλέον τίτλους που επιφορτίζουν και αποπροσανατολίζουν τον ουσιαστικό του ρόλο.