• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΦΗΜΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ' | 5 Μαΐου 2020, 17:16

    Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους που θεωρούν το μέτρο αναχρονιστικό και αντιπαιδαγωγικό. Οι περισσότεροι μαθητές που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς συνήθως προέρχονται από δυσλειτουργικά περιβάλλοντα. Δηλαδή η συμπεριφορά τους είναι αποτέλεσμα χρόνιων προβλημάτων. Το σωστό θα είναι να στελεχωθούν οι εκπαιδευτικές δομές στο σύνολό τους με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς ώστε τα παιδιά αυτά και το περιβάλλον τους να έχουν μια ευκαιρία αλλαγής και προσαρμογής. Κατανόηση και σωστή αντιμετώπιση χρειάζονται οι μαθητές με παραβατική συμπεριφορά, όχι στοχοποίηση και αποκλεισμό.