• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 5 Μαΐου 2020, 17:28

    Το μάθημα της Μουσικής στο δημοτικό θα πρέπει να γίνει και πάλι δίωρο, όπως ήταν πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004. Αν δεν μπουν οι σωστές βάσεις στο δημοτικό για καλλιέργεια της ακοής, καλλιέργεια της τονικής ακρίβειας στο τραγούδι, την αίσθηση του παλμού και τη ρυθμική αγωγή, την αποκωδικοποίηση της μουσικής σημειογραφίας, την εκμάθηση και εκτέλεση μουσικών οργάνων τάξης (και όχι μόνο), τη συμμετοχή σε μουσικά σύνολα για ΟΛΑ τα παιδιά ως αναφαίρετο δικαίωμα τους που πρέπει να παρέχεται από την πολιτεία (και όχι μόνο για αυτούς που έχουν την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθήσουν μαθήματα μουσικής στο σχολείο), τότε δεν μπορούμε να υποστηρίζουμε ότι παρέχουμε ουσιαστική μουσική παιδεία στα παιδιά. Στόχος φυσικά δεν είναι να προετοιμάσουμε επαγγελματίες μουσικούς αλλά να τους δώσουμε τη δυνατότητα, αν θελήσουν αργότερα να ασχοληθούν ερασιτεχνικά ή επαγγελματικά με τη μουσική, να μπορούν να το κάνουν, καθώς και να είναι σε θέση να απολαμβάνουν την μουσική ως κριτικοί ακροατές και ενεργοί μουσικοί, καθώς και μορφωμένοι, ευτυχισμένοι και ολοκληρωμένοι πολίτες ενός σύγχρονου κράτους. Οι σωστές αυτές βάσεις για την μουσική δεν μπορούν να μπουν με ένα 40λεπτο το βδομάδα το οποίο ισοδυναμεί σε 32 μαθήματα/ακαδημαϊκή χρονιά στην καλύτερη περίπτωση, μείον τις αργίες, εκδρομές και τις όποιες προετοιμασίες για εθνικοθρησκευτικές εκδηλώσεις). Με βάση τα πιο πάνω οι περίοδοι για το μάθημα της μουσικής στο δημοτικό σχολείο θα πρέπει να γίνουν 2 την εβδομάδα.