Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη ΕΥΦΗΜΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ | 5 Μαΐου 2020, 17:09
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί Τράπεζα Θεμάτων; Πανελλαδικές εξετάσεις για τρία χρόνια; Όταν εφαρμόστηκε, με την τυχαία εκχώρηση θεμάτων υπήρχαν μεγάλες διαφορές στα θέματα από το ένα σχολείο στο άλλο. Σε κάποιους τα θέματα ήταν πολύ εύκολα, σε κάποιους πολύ δύσκολα. Και αν μιλήσουμε για κοινά θέματα σε όλη την επικράτεια μιλάμε για Πανελλαδικές. Ατελείωτος αγώνας δρόμου για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Και ειδικά για τους καλούς μαθητές που επιθυμούν έναν καλό βαθμό. Γιατί τράπεζα θεμάτων; Θα μπορούσαν κάλλιστα οι μαθητές Λυκείου να βαθμολογούνται με την συγγραφή ερευνητικών εργασιών μικρής κλίμακας, ώστε να εξασκηθούν στην διερευνητική μάθηση, την ικανότητα ανεύρεσης και αξιολόγησης της κατάλληλης πληροφορίας, την κριτική ικανότητα, τον εμπλουτισμό της γνώσης μέσα από την μελέτη διαφόρων πηγών έτσι ώστε να κατακτήσουν δεξιότητες απαραίτητες για την μετέπειτα ακαδημαϊκή και προσωπική τους ζωή. Να ερευνούν, να κρίνουν, να συνθέτουν, να παρουσιάζουν. Δεξιότητες 21ου αιώνα.