• Σχόλιο του χρήστη 'Ευτυχία Μαρκουτσάκη' | 5 Μαΐου 2020, 18:27

    Εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αδυνατώ να καταλάβω πώς η αναγραφή του χαρακτηρισμού της διαγωγής ενός εφήβου στο απολυτήριό του θα τον βοηθήσει μακροπρόθεσμα να «βελτιώσει τη συμπεριφορά του». Αμφιβάλλω, επίσης, αν μέτρα σαν και αυτό θα βελτιώσουν τη δική μου εργασία μέσα στη σχολική τάξη. Τέτοιες πρακτικές στερούνται επιστημονικής στήριξης, παραπέμπουν σε παλιότερες εποχές και μετατρέπουν τους καθηγητές από παιδαγωγούς σε δικαστές.