• Σχόλιο του χρήστη 'Ολυμπία Τζήμα' | 5 Μαΐου 2020, 18:51

    Ζώντας και εργαζόμενη με ανθρώπους που χρήζουν ειδικής διδασκαλιας, οφείλω να τονίσω τη σημαντικοτητα της Ειδικής Εκπαίδευσης των ατόμων αυτών, όπως και κάθε άτομο/μαθητής της εκπαίδευσης συλλήβδην. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η εκπαίδευση είναι υποχρεωτική, ωστόσο, παρόλο που ορίζονται από το νόμο (Ν.3699/2000, άρθρο 6) οι προϋποθέσεις φοίτησης ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες / Αναπηρίες, δεν έχει ληφθεί μέριμνα από το Υπουργείο Παιδείας για την "κατ'οίκον διδασκαλία" των μαθητών με Αναπηρία. Δυστυχώς, καθώς δεν μπορεί να υπάρξει "κατ' οίκον διδασκαλία", παρά μόνον "κατ'οίκον περιορισμός" για τους περισσότερους δικαιούχους μαθητές, διότι η ισχύουσα νομοθεσία επιτρέπει ΜΟΝΟ σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να τοποθετηθούν στα κενά που αφορούν την κατ'οίκον διδασκαλία. Εφόσον όμως δεν έχουν γίνει προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πώς θα καλυφθούν αυτά τα κενά και οι χαμένες ώρες/μέρες ακόμη και ολόκληρες χρονιές διδασκαλίας; Επειδή η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση είναι αν μη τι άλλο υποχρεωτική, ο Υπουργός Παιδείας μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα και να κάνει ρυθμίσεις ώστε να προσλαμβάνονται αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής με κρατικό προϋπολογισμό για την υλοποίηση της κατ'οίκον διδασκαλίας των παιδιών ΑμεΑ. Και να γίνεται η εκπαίδευση όλων των μαθητών ΑμεΑ χωρίς διακρίσεις, βάση της Σύμβασης των Η.Ε. για τα δικαιώματα των ΑμεΑ (Ν. 4074/2012). Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ευελπιστώ στο να εισακουστούν τα αιτήματα όλων μας.