• Ως προς την πρόβλεψη ορισμού Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης, θα πρέπει να σας γνωρίσουμε ότι ο εν λόγω θεσμός δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει την αναγκαιότητα θεσμικής σύστασης και διεπιστημονικής στελέχωσης Σχολικών Κοινωνικών Υπηρεσιών στη χώρα. Επιπρόσθετα η περιγραφή των αρμοδιοτήτων του «Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης» όπως «διαχείριση κρίσεων (σχολικός εκφοβισμός, επιθετικότητα), προβλήματα συμπεριφοράς, πρόληψη σε θέματα ακραίων συμπεριφορών (ρατσισμός, διαφορετικότητα), συμπερίληψη και ενσωμάτωση, ……, συμβουλευτική και ομάδες γονέων» περιγράφονται με σαφήνεια στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και εν προκειμένω και των ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών. Η ανάθεση ανάλογων καθηκόντων σε εκπαιδευτικούς, τα οποία περιγράφονται με προεδρικά διατάγματα ως αρμοδιότητες άλλων κλάδων και ειδικοτήτων ενδέχεται να συνιστά αντιποίηση επαγγέλματος.