• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΑ' | 5 Μαΐου 2020, 19:02

    Τα οικονομικοτεχνικά κριτήρια βάσει των οποίων (μάλλον) αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών ανά τμήμα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν μπορούν να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από το όφελος που προσφέρουν τα τμήματα με λιγότερα παιδιά: καλύτερη διαχείριση, αποτελεσματικότερη αλληλεπίδραση, περισσότερος χώρος χρόνος ανά μαθητή,κα Οπως δεν μπορούμε και να παραβλέψουμε τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα των πολυπληθών τμημάτων.