• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΕΝΟΚΑΤΗΣ ΠΕ20' | 20 Ιανουαρίου 2011, 13:06

    Η άποψη ότι οι λόγοι που συνθέτουν την αναγκαιότητα για Συνενώσεις είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους των σχολείων είναι ψευδής και παραπλανητική και αυτό γιατί μεγάλα σχολεία είναι πολύ δύσκολα στην διοίκησή τους και παρουσιάζουν αυξημένο αριθμό φθορών, ζημιών και ατυχημάτων. Ιδιαίτερα δε στην τεχνική εκπαίδευση την οποία και υπηρετώ, αυτά τα προβλήματα θα αντιμετωπιστούν στο μέγιστο βαθμό λόγο του είδους της εκπαιδευτικής διαδικασίας που γίνεται ως επί το πλείστον σε χώρους εργαστηρίου. Φανταστείτε τα προβλήματα που θα προκύψουν αν σε ένα εργαστήριο πχ πληροφορικής, ηλεκτρολογίας, μηχανολογίας κλπ εισέλθουν 30 μαθητές, ποιοι κίνδυνοι θα προκύψουν στον είδη ταλαιπωρημένο εξοπλισμό από φθορές, ζημιές (σκόπιμες ή μη) η ακόμα χειρότερα ατυχήματα (ηλεκτροπληξίες, εγκαύματα κλπ). Το μέτρο της εισόδου δεύτερου ή τρίτου καθηγητή αν και στην σωστή κατεύθυνση δεν εφαρμόζετε πάντα ούτε λύνει το πρόβλημα της ελλιπούς συντήρησης και αντικατάστασης (λόγο παλαιότητας) του εξοπλισμού. ΛΥΣΕΙΣ: 1) μικρά και ευέλικτα τμήματα όπου υπάρχουν πλεονάζοντα εργαστήρια 2) μείωση των μαθητών ανά καθηγητή με την εισαγωγή 2ου, 3ου ακόμα και 4ου όπου αυτό είναι δυνατό (περιπτώσεις που είδη υπάρχουν υπεράριθμοι) 3) δημιουργία τομέα επισκευής και συντήρησης πάσης φύσεως εξοπλισμού ανά σχολική μονάδα που θα απαρτίζετε από τους είδη υπάρχοντες καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων με ταυτόχρονη μείωση του διδακτικού τους ωραρίου.