Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Joanna M. | 5 Μαΐου 2020, 20:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τις παλαιότερες γενιές(από όσο γνωρίζω) η ένταξη ή όχι των Λατινικών στην ύλη των Πανελληνίων υπήρξε θέμα συζήτησης για την παιδεία.Είμαι σε θέση να εκφράσω ότι συμφωνώ με την επανένταξή τους στον κύκλο των Ανθρωπιστικών σπουδών, καθώς το μάθημα αυτό είναι ιδιαιτέρας σημασίας. Πρώτον,το μάθημα των Λατινικών ολοκληρώνει το φάσμα της (Κλασικής) Φιλολογίας και γενικότερα των Ανθρωπιστικών Επιστημών. Επιπλέον,τα Λατινικά είναι μέσα στη ζωή μας: οι ρίζες πολλών ελληνικών, αλλά και ξένων λέξεων είναι λατινικές, επομένως μας βοηθούν να καταλάβουμε καλύτερα τις γλώσσες (τόσο τη μητρική όσο και τις ξένες),ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι μπορούμε με ευκολία να κατανοήσουμε παλαιότερες επιγραφές που συναντούμε, γραμμένες στα Λατινικά.Τέλος, αποτελούν συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη χώρα μας και τους άλλους Ευρωπαϊκούς,και Αμερικανικούς, πολιτισμούς. Ευελπιστώ ότι θα παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα και όλα τα υπόλοιπα χρόνια.