• Σχόλιο του χρήστη 'Μάρκος' | 5 Μαΐου 2020, 20:28

    Τα γνωστικά αντικείμενα στο Νηπιαγωγείο αντιμετωπίζονται διαθεματικά και όχι διακριτά. Αυτό σημαίνει ότι μέσα από παιγνιώδεις μορφές μάθησης το παιδί προσχολικής ηλικίας έρχεται σε επαφή με τη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τις Φυσικές επιστήμες καθώς και τον χορό, τη μουσική και τις εικαστικές τέχνες. Σε όλα τα παραπάνω σημαντικό ρόλο διαδραματίζει ένα σταθερό πρόσωπο αναφοράς με το οποίο δομείται η σχέση εμπιστοσύνης και το κατάλληλο παιδαγωγικό κλίμα. Επομένως, ένα δεύτερο πρόσωπο ίσως προκαλέσει σύγχυση στους μικρούς μαθητές. Ένα ακόμα σημείο που απαιτεί διευκρίνηση είναι η απουσία μαθημάτων στα πανεπιστήμια της αγγλικής φιλολογίας που να σχετίζονται με την παιδαγωγική, την ψυχολογία παιδιών προσχολικής ηλικίας όπως και με το ιχνογράφημα του παιδικού σχεδίου. Τέλος, η εισαγωγή της Αγγλικής στο νηπιαγωγείο ως καθεαυτό αντικείμενο προσκρούει στην κατάκτηση των μηχανισμών της μητρικής γλώσσας από τα μικρά παιδιά. Για τους παραπάνω λόγους, η πρώτη επαφή των παιδιών με το μάθημα των Αγγλικών είναι ανάγκη να παραμείνει ως έχει στο Δημοτικό.