• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος' | 5 Μαΐου 2020, 20:43

    Σκέψεις αναφορικά με την επαναφορά των Λατινικών ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα: Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Παρακολουθούμε εν μέσω μιας ομολογουμένως δύσκολης- πρωτόγνωρης κατάστασης την προσπάθεια να προχωρήσετε σε " μεταρρυθμίσεις " , αποσκοπώντας, φυσικά , στην ποιοτική βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης!Προβληματισμός δικός μου -κι όχι μόνο-πιστεύω : Γιατί να απουσιάζει η " Κοινωνιολογία" από έναν προσανατολισμό φέροντα τον τίτλο Ανθρωπιστικών- Νομικών- Κοινωνικών επιστημών;Το μάθημα της κοινωνιολογίας δίνει την ευκαιρία στους μαθητές, στους νέους να γνωρίσουν την κοινωνική πραγματικότητα , την οποία δυστυχώς πολλές φορές αγνοούν και να απαλλαχθούν από την εικονική , που έχουν εγκλωβιστεί, όχι τυχαία , πιστεύω!Σίγουρα , μπορεί να προσφέρει βιωματική γνώση, πολύτιμη για την επιβίωση και εξέλιξη των κοινωνιών , για τη διασφάλιση του "κοινωνικού ιστού " , ο οποίος βρίσκεται σε διαρκή κίνδυνο, εξαιτίας, της επικίνδυνης όξυνσης των φαινομένων κοινωνικής παθογένειας!Δεν υπάρχει διάθεση υποβιβασμού της σπουδαιότητας και της προσφοράς της Λατινικής γλώσσας!Ωστόσο, επιβάλλεται να προσφέρουμε στα παιδιά μας , στο μέλλον του ελληνικού έθνους, γνώση που συνδέεται με την πραγματικότητα που βιώνουν και θα βιώσουν... Η λογική λέει: " Κοινωνιολογία , Λατινικά " , μαθήματα επιλογής, ανάλογα με τη σχολή που θ' ακολουθήσουν οι υποψήφιοι!Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι " ζωντανός οργανισμός". Χρειάζεται , ανανέωση συμβατότητα με τις τρέχουσες εξελίξεις ...Μόνο τότε θα μπορέσει το σχολείο να επιτελέσει ορθά τον παιδευτικό- παιδαγωγικό του ρόλο!Έτσι, θα διαμορφώσουμε σκεπτόμενους, υπεύθυνους , ενεργούς πολίτες!Η κοινωνία μας τους έχει ανάγκη...