• Η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα ΠΣ και ΠΕΙΣ εξαρτάται απόλυτα από το την καταλληλότητα και τις ικανότητες του διδακτικού προσωπικού να διδάσκει στα σχολεία αυτά. Και ενώ στο άρθρο αυτό προβλέπεται πολυεπίπεδη διαδικασία αξιολόγησης των διδασκόντων σε αυτά, απουσιάζουν ρυθμίσεις για την αξιολόγηση των αξιολογητών, καθώς και για την επιλογή (προσόντα, διαδικασία) των διευθυντών/διευθυντριών των ΠΣ και ΠΕΙΣ. Οι διευθυντές/διευθύντριες έχουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία του εκπαιδευτικού έργου του ΠΣ και ΠΕΙΣ, της έμπνευσης και παρακίνησης του ενδιαφέροντος των διδασκόντων σε αυτά για την εκπλήρωση των σκοπών που τίθενται στα σχολεία αυτά από το σχέδιο νόμου και της ανάδειξής του έργου τους και προς τα έξω (δημοσιεύσεις, ομιλίες, επιτυχία των αποφοίτων στις πανελλήνιες εξετάσεις κλπ,). Γι’ αυτό θεωρούμε ότι η επιλογή τους πρέπει να γίνεται από εκπαιδευτικούς που διαπιστώνεται ότι πιστεύουν στον ρόλο των ΠΣ και ΠΕΙΣ. Παράλληλα πρέπει να υπάρξουν εχέγγυα ότι η αξιολόγηση θα είναι αξιοκρατική και να προβλεφθεί επιμόρφωση/εκπαίδευση των αξιολογητών επί του αντικειμένου της αξιολόγησης. Επιβάλλεται, συνεπώς, τα ζητήματα αυτά να ρυθμιστούν στον νέο νόμο.