Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη Εμμανουήλ Νίνος | 20 Ιανουαρίου 2011, 16:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο μέγιστος αριθμός των 30 μαθητών για τη δευτεροβάθμια είναι απαράδεκτα υψηλός. Το μέγεθος του τμήματος είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης. Ιδιαίτερα σήμερα που στοχεύουμε να κάνουμε το μάθημα όσο το δυνατόν πιο εξατομικευμένο. Σε μια τεράστια τάξη 30 μαθητών, κυριολεκτικά μας "δένονται τα χέρια"... Πώς λοιπόν θα κάνουμε πράξη το σύνθημα "Πρώτα ο μαθητής;" Συμφωνώ ότι μπορεί να γίνονται σπατάλες και ότι, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, η συνένωση σχολικών μονάδων είναι σωστή. Όμως, μήπως επί τέλους πρέπει να σταματήσετε παράλληλα την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗ να χρησιμοποιείται σε δημόσια σχολεία και στο Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. πανάκριβο ιδιοταγές λογισμικό που απαιτεί να πληρώνονται οι άδειες χρήσης του, ενώ η ίδια ακριβώς δουλειά μπορεί να γίνει ΔΩΡΕΑΝ με λογισμικό ανοικτού κώδικα; Χαρακτηριστικό παράδειγμα: γιατί το Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. να μας στέλνει έγγραφα .doc και όχι OpenOffice .odt;