• Στις προτάσεις μας επί του άρθρου 17 του σχεδίου νόμου εκθέσαμε τους λόγους για τους οποίους επιβάλλεται η αναγνώριση του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι Απόφοιτοι του Σχολείου. Στο άρθρο 22 του σχεδίου νόμου ορίζεται ότι το Συμβούλιο στήριξης σχολείου αποτελείται από: «γ) έναν (1) εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και δ) δύο (2) διακεκριμένες προσωπικότητες της, κατά προτίμηση απόφοιτους του σχολείου, οι οποίοι ορίζονται από τα μέλη των περ. α΄ έως γ΄». Δηλαδή η συμμετοχή στο Συμβούλιο στήριξης του σχολείου αποφοίτων του σχολείου είναι δυνητική και όχι υποχρεωτική και η επιλογή τους εξαρτάται από τον Διευθυντή του σχολείου και τον εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων, ήτοι από πρόσωπα των οποίων ο χρονικός ορίζοντας του ακόμη και σοβαρού ενδιαφέροντος τους για το σχολείο είναι αντικειμενικά περιορισμένος. Ακόμη, το έμπρακτο ενδιαφέρον για το σχολείο δεν το διαθέτουν όλοι οι απόφοιτοι, αλλά αυτοί που συμμετέχουν ενεργά στις δράσεις του που κατά τεκμήριο έχουν σχέση με την λειτουργία του σχολείου και την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου του. Τα μέλη που εκφράζουν το έμπρακτο αυτό ενδιαφέρον προφανώς γνωρίζει καλλίτερα το ΔΣ του συλλόγου των αποφοίτων, εφόσον λειτουργεί σύλλογος αποφοίτων. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, προτείνουμε την εξής διατύπωση της περ. δ της παρ. 1 του άρθρου αυτού: δ) «δύο (2) διακεκριμένες προσωπικότητες μέλη του Συλλόγου Αποφοίτων του σχολείου τα οποία προτείνονται από το Δ.Σ. του οικείου Συλλόγου Αποφοίτων. Σε περίπτωση που δεν υφίσταται ή δεν λειτουργεί Σύλλογος Αποφοίτων του σχολείου τότε οι δύο (2) διακεκριμένες προσωπικότητες της τοπικής κοινωνίας, κατά προτίμηση απόφοιτοι του σχολείου, μετά από δημόσια πρόσκληση και επιλογή τους από τα υπόλοιπα μέλη των περιπτώσεων α΄ έως γ.