• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλλα Βαβουλίδου' | 5 Μαΐου 2020, 20:54

    Πληροφορούμενη εδώ και πολλές μέρες την επικείμενη κατάργηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας θέλω να σχολιάσω τα εξής: 1. Πως είναι δυνατό να εξοστρακίζεται ένας ολόκληρος επιστημονικός κλάδος χωρίς την παραμικρή αιτιολόγηση;2.Πως ενώ το εν λόγω μάθημα διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από το δημοτικό έως το Λύκειο, πράγμα που δείχνει και την ενισχυμένη ύπαρξη του μαθήματος στο ωρολογιακό πρόγραμμα, εξετάζεται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ως μάθημα κορμού των υπολοίπων τάξεων με το πρόγραμμα "κοινωνικές επιστήμες" ή εναλλακτικά πολιτειακή παιδεία , στη χώρα μας να κυριαρχεί ένας υπερσυντηρητικός τρόπος σκέψης που αφορά το περιεχόμενο των σπουδών των σημερινών μαθητών και αυριανών ενεργών πολιτών; 3.Όταν σε μια ολόκληρη κατεύθυνση των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών εξετάζεται το μάθημα της Κοινωνιολογίας στη πλειοψηφία τους σε αντίθεση με το επαναφερόμενο μάθημα των Λατινικών,πως γίνεται να καταργείται; 4. Όντας ειδική παιδαγωγός και κάνοντας μεταπτυχιακό αλλά και διδακτορικό κύκλο σπουδών σας ενημερώνω ότι συνάντησα παντού το μάθημα της Κοινωνιολογίας, γεγονός που επιβεβαιώνει και την σημαντικότητά του. 5. Πως είναι δυνατόν να έχει ιδρυθεί νέο πανεπιστημιακό τμήμα Κοινωνιολογίας και να μην υφίσταται το μάθημα; Όλα τα παραπάνω αποτελούν ενδεικτικά παραδείγματα για την χρησιμότητα του μαθήματος της Κοινωνιολογίας και μάλιστα σε εποχές μεγάλων κοινωνικών αλλαγών κρίνω την προσπάθεια σας λανθασμένη και αντιεπιστημονική και ανορθολογική. Στέλλα Βαβουλίδου ΠΕ 71 δασκάλα Ειδικής Εκπαίδευσης