• Σχόλιο του χρήστη 'Μόσχοβα Έφη' | 5 Μαΐου 2020, 21:24

    Η συνένωση των δύο Κατευθύνσεων, Θετική και Υγείας, είναι τελείως ασαφής. Θα διδάσκονται όλοι και Μαθηματικά και Βιολογία; Αν ναι, θα πρέπει να έχουν και τη δυνατότητα να εξεταστούν πανελλαδικά και στα δύο ώστε να εισέρχονται στις σχολές και των δύο επιστημονικών πεδίων. Αν όχι, ποιος είναι ο σκοπός της συνένωσης από τη στιγμή που και με το ισχύον πλαίσιο οι μαθητές παρακολουθούν μαζί τη Φυσική και τη Χημεία και χωρίζονται όταν διδάσκεται η Βιολογία και τα Μαθηματικά. Η ασάφεια υπάρχει και στα μαθήματα Γενικής παιδείας: ποια θα είναι αυτά, πόσες ώρες θα διδάσκονται, ποια θα είναι και αν θα είναι εξεταζόμενα κτλ. Επίσης, τι θα γίνει με το γνωστικό αντικείμενο της Βιολογίας γενικής παιδείας Γ Λυκείου; Στο ισχύον ένα μέρος ενσωματώθηκε στη διδακτέα ύλη του αντίστοιχου μαθήματος προσανατολισμού και ταυτόχρονα μεταφέρθηκε στη Β Λυκείου. Δεδομένου ότι η το γνωστικό αντικείμενο είναι καίριας σημασίας για το βιολογικό εγγραμματισμό των αυριανών πολιτών (ιοί, πρόληψη και μετάδοση ασθενειών, εμβόλια, οικολογική υποβάθμιση) κρίνεται απαραίτητη η επαναφορά του μαζί με τα υπόλοιπα μαθήματα γενικής παιδείας στη Γ λυκείου.