• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΦΗΜΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ' | 5 Μαΐου 2020, 21:36

    Τράπεζα Θεμάτων γιατί; Την τελευταία φορά που εφαρμόστηκε παρατηρήθηκε το φαινόμενο της μη δίκαιης κατανομής θεμάτων. Σε κάποια Λύκεια ήταν πολύ εύκολα, σε κάποια πολύ δύσκολα μιας και η επιλογή ήταν καθαρά θέμα τύχης. Θεωρώ ότι ένα τέτοιο σύστημα εξουθενώνει εκπαιδευτικούς και μαθητές και αγχώνει πάρα πολύ τους επιμελείς μαθητές που ενδιαφέρονται και για την βαθμολογία τους. Η αξιολόγηση των μαθητών του Λυκείου θα μπορούσε κάλλιστα να βασίζεται στην εκπόνηση ερευνητικών εργασιών μικρής κλίμακας, έτσι ώστε οι μαθητές να εξασκηθούν στην διερευνητική εργασία, στην αναζήτηση και αξιολόγηση της κατάλληλης πληροφορίας, τον εμπλουτισμό της γνώσης μέσα από τη μελέτη ποικίλλων πηγών, να διαμορφώσουν την κριτική τους ικανότητα καθώς και την ικανότητά τους να ερευνούν να συνθέτουν και να παρουσιάζουν περιεχόμενο καθώς και να υποστηρίζουν την άποψή τους και να επιχειρηματολογούν, να αποκτήσουν δηλαδή εκτός από γνώση και δεξιότητες απαραίτητες για την επερχόμενη ακαδημαϊκή και κοινωνική τους πορεία.Δεξιότητες του 21ου αιώνα.