• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξάνδρα' | 5 Μαΐου 2020, 21:38

    Σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) για το Νηπιαγωγείο, "προβάλλεται η διαθεματική προσέγγιση ως διδακτική μεθοδολογία για την κατάκτηση της γνώσης. Σύμφωνα με τη διαθεματική προσέγγιση, Η ΓΝΩΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΜΑΧΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ" [Οδηγός Νηπιαγωγού, εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί, δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης (http://www.pi-schools.gr/preschool_education/odigos/nipi.pdf)]. Με βάση την παραπάνω θέση, είναι ανεπίτρεπτη η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο ορολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, η οποία θα επιφέρει σύγχυση στην ουσιαστική ανάπτυξη του προφορικού (και σε επόμενο στάδιο και γραπτού) λόγου των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.