• Σχόλιο του χρήστη 'Πένυ Κοντάρα' | 5 Μαΐου 2020, 21:40

    Το άρθρο επιβαρύνει τους εκπαιδευτικούς με αρμοδιότητες για τις οποίες οι εκπαιδευτικοί δεν διαθέτουν ούτε την απαιτούμενη ακαδημαϊκή εκπαίδευση και εξειδίκευση, ούτε εμπειρία στον τομέα διαχείρισης ψυχοκοινωνικών προβλημάτων της σχολικής κοινότητας, αλλά και προγραμμάτων πρόληψης και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης των παιδιών και των εφήβων. Πολύ καλά εκπαιδευμένοι για το ρόλο αυτό είναι εξειδικευμένοι επαγγελματίες -σχολικοί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί- που υπηρετούν ήδη σε κάποιες συστάδες σχολείων ανά την Ελλάδα. Θα ήταν καλύτερο να διευρυνθούν και να ενισχυθούν οι ήδη υπάρχοντες θεσμοί των 1)ΕΔΕΑΥ, 2) ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ και 3) ψυχολόγων στα ημερήσια σχολεία, καθιστώντας τους λειτουργούς τους αναπόσπαστο κομμάτι μίας μόνο εκπαιδευτικής μονάδας ώστε η συνδρομή τους στους τομείς της πρόληψης και αντιμετώπισης προβλημάτων ψυχοκοινωνικής φύσης να είναι αποδοτικότερη.