• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Πετρομελίδης' | 5 Μαΐου 2020, 21:41

    Σχετικά με την ενοποίηση της Θετικής Ομάδας Προσανατολισμού με αυτή της Υγείας, δεν αναφέρονται ούτε ο αριθμός των μαθημάτων ούτε οι ώρες ανά μάθημα που θα διδάσκεται ο κάθε μαθητής ανάλογα με το πεδίο σχολών που στοχεύει. Δεν είναι ξεκάθαρο δηλαδή, αν όλοι οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού θα διδάσκονται και τα 4 μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά και Βιολογία) και θα εξετάζονται πανελλαδικά στα 3 από αυτά (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά για το 2ο και Βιολογία αντί Μαθηματικών για το 3ο πεδίο, όπως ήδη αναφέρεται) , ή αν θα διδάσκονται 3 από αυτά και θα χωρίζονται ανάλογα με το πεδίο που στοχεύουν σε αυτούς που θα διδάσκονται μόνο μαθηματικά και σε αυτούς που θα διδάσκονται μόνο βιολογία. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τα διδάσκονται και τα 4 ισότιμα, και να έχουν δικαίωμα δίνοντας και 5ο μάθημα να ανοίγουν και τα δύο πεδία. Όσον αφορά την προσπάθεια να δοθεί έμφαση και στη γενική παιδεία των μαθητών με τη λογική της εισαγωγής του “κόντρα” μαθήματος, πρέπει να αναφερθεί ότι υπάρχει μάθημα γενικής παιδείας που συμβάλλει στον επιστημονικό εγγραμματισμό όλων των μαθητών - αυριανών πολιτών το οποίο διδασκόταν με επιτυχία μέχρι την προηγούμενη σχολική χρονιά, η Βιολογία Γενικής Παιδείας, για την οποία προτείνω την επαναφορά της διδασκαλίας της σε όλους τους μαθητές της Γ΄Λυκείου. Σχετικά με τη διαμάχη μεταξύ Λατινικών και Κοινωνιολογίας, θεωρώ ότι είναι λάθος η κατάργηση της Κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικά εξεταζόμενα. Με δεδομένο ότι σε κάποιες σχολές είναι απαραίτητα τα Λατινικά ενώ σε άλλα η Κοινωνιολογία, προτείνω, κατ' αντιστοιχία με τη θετική κατεύθυνση, τη διδασκαλία και των δύο και την εξέταση του ενός για είσοδο σε μία από τις δύο υποομάδες σχολών που μπορούν να δημιουργηθούν στην Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών. Οι ίδιες οι σχολές θα μπορούν ν' αποφασίσουν αν για την είσοδο σε αυτές θα απαιτείται η εξέταση στα Λατινικά ή την Κοινωνιολογία (όχι διαζευκτικά απαραίτητα).