Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο ΛύκειοΣχόλιο του χρήστη Ελένη Κοφίνη | 5 Μαΐου 2020, 22:38
	| Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου | Creative Commons License  Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. | 
 
			
Το Λύκειο είναι χρόνια τώρα εξετασιοκεντρικό, καθώς συνδέεται με τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Επομένως, όσο περισσότερα διαγωνίσματα, τόσο καλύτερα. Είναι καλό αυτό για τους μαθητές που διάγουν την εφηβεία τους και πιέζονται στο έπακρο; Μάλλον και στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κατευθυνθούν και σε κάποιο φροντιστήριο για να μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς με τα διαγωνίσματα και τις εξετάσεις. Νομίζω, όμως, ότι στο δεύτερο τετράμηνο, θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον οι μαθητές να εκπονούν μια εργασία, η οποία θα σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους και αυτή να αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης σε συνάρτηση με τη συμμετοχή τους στην τάξη. Η ωριαία εξέταση σε τι βοηθά; Εφόσον οι ερευνητικές εργασίες καλλιεργούν την ερευνητική και κριτική σκέψη των μαθητών, γιατί δεν εφαρμόζονται και σε άλλα μαθήματα – όχι μόνο στο μάθημα της Πληροφορικής και της Πολιτικής Οικονομίας – και πρέπει να εξετάζονται σε ωριαία γραπτή εξέταση; Σε τι βοηθά η αποστήθιση και ο παπαγαλισμός της ύλης; Σε κάποια μαθήματα χρειάζεται η κριτική σκέψη ενώ σε άλλα όχι; Με ποιο κριτήριο γίνεται αυτή η διάκριση;