• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Κοφίνη' | 5 Μαΐου 2020, 22:55

    Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας είναι ένα εργαλείο, το οποίο μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς στη διδασκαλία τους. Επιλεκτικά κάποιος εκπαιδευτικός μπορεί να επιλέγει να εξεργάζεται υλικό που του παρέχει η Τράπεζα. Γιατί πρέπει να προτείνονται θέματα από αυτή στο όνομα μιας αντικειμενικότητας και όχι να επιλέγονται από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε κάθε τάξη, που γνωρίζουν τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών τους, τα αδύνατα σημεία τους; Μήπως για να κατευθύνονται και πάλι οι μαθητές στα φροντιστήρια για να καλύψουν τις ανασφάλειές τους; Το Λύκειο επιμένει με αυτό τον τρόπο “αναβαθμισμένο ποιοτικά” στον απωθητικό εξετασιοκεντρικό του χαρακτήρα. Αυτό θεωρείται εκσυγχρονισμός;