• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννούλη Κατερίνα,' | 5 Μαΐου 2020, 23:03

    Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι απόλυτα εχθρικό και τιμωρητικό απέναντι στη λογική και στα παιδιά των προτύπων.Τη διαφορά των συγκεκριμένων σχολείων την κάνουν οι όμιλοι και οι νέες πρακτικές . Έξετάσεις υψηλού επιπέδου έχει και τώρα καθώς και συμμετοχή σε διαγωνισμους με πολύ καλές επιδόσεις.Αυτό το είδος σχολείου προάγει την δυνατότητητα να πειραματιστουν τα παιδιά στο θέατρο , την αστρονομία,τα μαθηματικά , το λόγο,τη φυσική ,τη χημεία κ.α.μέσω των ομίλων και να μη δουν το σχολείο σα στείρα γνώση και εξεταστικό κέντρο .Καλούνται με τις εξετάσεις από την γ γυμνασίου στην α λυκείου να αποδείξουν το αυτονόητο .Όλα αυτά μόλις ανακαλύπτουν τις δεξιότητές τους.Η πολιτεία ασχολείται επιμελώς με τις εξετάσεις ενώ δεν έχει δώσει απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα: Θα υπάρχει 1 Σεπτέμβρη μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό; Θα βελτιωθεί και θα εκσυγχρονιστεί το περιεχόμενο σπουδών και τα βιβλία; Θα έχουν όλα τα παιδιά το δικό τους τάμπλετ και τα σχολεία γρήγορα internet; Θα συντηρηθούν τα επικίνδυνα κτίρια; To γνωστικό επίπεδο δεν ανεβαίνει με επιπλέον εξετάσεις αλλά δημιουργώντας καλύτερες προυποθέσεις. Οι νομικοί και οι ψυχολόγοι έχουν εκθέσει επιστημονικές απόψεις, ας τους ακούσετε. Λέμε όχι σε αυτό άρθρο το οποίο δεν προωθεί καμιά καινοτόμα ιδέα και νέα πρακτική.