• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδόπουλος Χιονάς' | 5 Μαΐου 2020, 23:33

    Το υπουργείο παιδείας ξεχνά για άλλη μια φορά να λάβει υπόψη την ψυχολογία των μαθητών, την ανομοιογένεια των τμημάτων της χώρας με μαθητές που έχουν κοινωνικοοικονομικές δυσκολίες, γλωσσικές ελλείψεις και πολλά διδακτικά κενά. Το πάθημα του παρελθόντος δεν έγινε μάθημα και ξανά συνδέεται ο βαθμός απολυτηρίου με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και αν θυμηθούμε και τα παράλογα θέματα και τις εκτός διδακτέας ύλης ερωτήσεις της τράπεζας και τις μηχανουργίες σχολείων με κρυφά προγράμματα εξετάσεων χωρίς ουσιαστικούς ελέγχους της διοίκησης, αντιλαμβανόμαστε την αδικία και την οργή όλων για την τράπεζα θεμάτων. Θα δημιουργηθεί ένα εκρηκτικό μίγμα που δύσκολα θα συμμαζευτεί όταν οι μαθητές νιώσουν την απόγνωση την απελπισία και την αποτυχία που θα οδηγήσουν στην πρόωρη εγκατάλειψη και για άλλη μια φορά στην αγκαλιά των ιδιωτικών κέντρων κατάρτισης. Αν θέλει το υπουργείο να την εφαρμόσει ας κάνει πρώτα αυτό σωστά τη δουλειά του με την κάλυψη των κενών στα σχολεία και ας περικόψει την ύλη όλων των μαθημάτων ώστε να είναι εφικτή η κάλυψη της υπό κάθε συνθήκη αλλά και να δοθεί η δυνατότητα εμβάθυνσης σε ενότητες που κρίνει ο εκπαιδευτικός καθώς και να προβλεφθεί όπου αυτό επιβάλλεται για λόγους ανωτέρας βίας, να αποφεύγεται η χρήση της τράπεζας, ας προετοιμαστεί με τη διαβάθμιση των θεμάτων σε όλες τις τάξεις ώστε να είναι γνωστά στους εκπαιδευτικούς έγκαιρα, ας ξεχάσει την κατηγοριοποίηση των σχολείων βάση επίδοσης και ας αποσυνδέσει την τράπεζα με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια για να αποφευχθούν οι κάθε λογής λαθροχειρίες.