Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αριστος | 5 Μαΐου 2020, 23:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο μεγάλυτερος αριθμός μαθητων δημιουργεί προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία,καθως πολλοί μαθητές αντιμετωπίζουν μαθησιακές και ψυχοσυναισθηματικες δυσκολίες και χρειάζονται υποστήριξη από τον εκπαιδευτικό. Η αύξηση του αριθμού των μαθητών δεν λύνει τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν άλλα τα μεγεθύνει. Τα κοινωνικά και οικογενειακα προβλήματα που βιώνουμε στην σύγχρονη κοινωνία, έχουν αντίκτυπο στα παιδια και μεταφέρονται στο σχολείο δημιουργωντας πρόσθετα προβλήματα και χρήζουν εξατομικευμενης παιδαγωγικής προσέγγισης και προσοχής από τον δασκαλο. Πως θα πραγματοποιηθεί αυτό σε μια τάξη που φοιτούν όλο και περισσότεροι μαθητές; Επιπλέον εν μέσω της πανδημίας, που είναι απαραίτητες οι αποστάσεις, ψηφίζεται άρθρο για αύξηση του αριθμού των παιδιών σε αίθουσες, οι οποίες είναι ακατάλληλες ακόμα και για 15 μαθητές.