• Σχόλιο του χρήστη 'Ολυμπιονίκης Ρομποτικής ,Μελλοντικος φοιτητης Cambridge' | 5 Μαΐου 2020, 23:40

    Η ενασχόλησή των μαθητών με πανελλήνιους και παγκοσμίους Σε καμία περίπτωση δεν αποσκοπεί στο να κερδίσουν κάποια βοήθεια κατά τις πανελλαδικές εξετάσεις. Από προσωπική εμπειρία θα ήθελα να μιλήσω για την ολυμπιάδα ρομποτικής καθώς ο ίδιος έχω συμμετάσχει.Άρχικά είναι λάθος το ανευ να δίνεται μόνο στην Κατεύθυνση οικονομικών και πληροφορικής καθώς η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό ρομποτικής συνεχίσουν επιλέγουν πολυτεχνικές σχολές για να συνεχίσουν σπουδές τους.Ταυτόχρονα το μικρό κενό μεταξύ Τρίτης και Τετάρτης θέσης εχει ένα τεράστιο αντικτυπο στους μαθητες οι οποιοι δεν παιρνουν ανευ αλλα ουτε καποιου ειδους μοριοδοτησης,γιαυτο λογικο κρινεται για τις θεσεις 4-8 να υπαρχει καποια προβλεψη καθως οι μαθητες εχουν αφιερωσει παρα πολλες εργατοώρες σε βαρος του διαβασματος τους.Μία τέτοια κίνηση θα μειώσει σημαντικά το brain drain Διότι όλοι αυτοί οι μαθητές που διακρίνονται σε θέσεις 1-8 Έχουν εξασφαλισμένη θεση σε πανεπιστημιο τπυ εξωτερικου χαρη σε αυτην τους την διακριση.