• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Γιατράς' | 5 Μαΐου 2020, 23:50

    Εφόσον ο βαθμός των εξετάσεων με την τράπεζα θεμάτων συνυπολογίζεται για την είσοδο των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η τράπεζα θεμάτων κινείται στην λάθος κατεύθυνση. Αν αναλογιστεί κανείς πόσο δύσκολο είναι να βγουν 4 μόνο θέματα για κάθε φορά που οι μαθητές εξετάζονται στις Πανελλαδικές, εύκολα μπορεί να καταλάβει ότι στην Ελλάδα η Τράπεζα θεμάτων δεν αποτελεί μια αντικειμενική και διαφανής λύση για την διαλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, γιατί περί αυτού πρόκειται. Η λύση λοιπόν κατ΄ εμέ δεν βρίσκεται στην αλλαγή των πανελλαδικών αλλά στη δημιουργία και άλλων διεξόδων για τους μαθητές, ώστε να μην επιλέγουν το Γενικό Λύκειο και τις πανεπιστημιακές σπουδές.