• Σχόλιο του χρήστη 'Βλατάκης Ιωσήφ' | 21 Ιανουαρίου 2011, 01:11

    Ως μαθητής στα νιάτα μου, ως γονέας τώρα και παράλληλα ως αγωνιών πολίτης αυτού του τόπου που λέγεται Ελλάδα θα ήθελα κι εγώ να μεταφέρω τις απόψεις μου ελπίζοντας ότι : 1. Θα ληφθούν υπόψη και θα προβληματίσουν 2. Η δημόσια διαβούλευση είναι όντως διαβούλευση και όχι εκτόνωση των πολιτών και οι πολιτικοί το βιολί τους. Λοιπόν : 1. Το υπουργείο παιδείας πρέπει να είναι το πεντάγωνο της χώρας μας ( να είναι δηλαδή το υπουργείο της εθνικής μας άμυνας και του μέλλοντος μας ) 2. Τι θα γίνει με τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα ??? δηλαδή την νόμιμη και παράνομη παραπαιδεία ??? πουθενά δεν υπάρχει αυτό το χρονίζον καρκίνωμα, μόνο στη χώρα μας. 3. Υπάρχουν τόσοι επιστήμονες στα πολιτικά σας γραφεία, στο υπουργείο σας και στη βουλή και υπάρχουν τόσοι εκπαιδευτικοί , όλοι αυτοί τι γνώμη και τι προτάσεις έχουν για την παιδεία μας ???? 4. Δεν υπάρχει συνεργασία με τα όμορα υπουργεία άλλων χωρών για ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών στο τι κάνουμε, τι πέτυχε και τι δεν πέτυχε ??? 5. Γιατί τόση βία για εκμάθηση ξένων γλωσσών πριν τα παιδιά μας καν μάθουν την γλώσσα τους ??? μάθετε τους μια μόνο ξένη γλώσσα σωστά και καλά και στην ηλικία που πρέπει. 6. Γιατί laptop …. με τόσο οικονομικό κόστος και όχι αίθουσα πολυμέσων σε όλα τα σχολεία με εγκατεστημένα προγράμματα παρουσίασης π.χ. πειραμάτων φυσικής, χημείας κλπ ( για να μην έχουμε κενές αίθουσες εργαστηρίων αν έχουμε, να μην έχουμε ατυχήματα από άσχετους με αυτά εκπαιδευτικούς κλπ ) αυτά γίνονται σε τόσες χώρες και εμείς ακόμα το συζητάμε και μιλάμε για πειραματικά σχολεία, πειράματα στην παιδεία όντας στην 3η χιλιετία. Καιρός να κόψετε τα πειράματα και να ασχοληθείτε σοβαρά και μακροπρόθεσμα με την παιδεία. 7. Τα βιβλία των θρησκευτικών δεν διαβάζονται, δεν διδάσκουν την θρησκεία μας και την θρησκειολογία αλλά δογματισμό και τελικά αντιπάθεια. Όσες φορές το έπιασα στα χέρια μου για να βοηθήσω το παιδί μου πραγματικά δεινοπάθησα. Η ιστορία στις πανελλήνιες μαθαίνεται παπαγαλία, το ίδιο συμβαίνει και με πολλά άλλα εν μέρει ή στο σύνολο τους ενώ κυκλοφορούν τα λεγόμενα βοηθήματα στα βιβλιοπωλεία με σαφώς καλύτερη γραφή και πιο κατανοητά , γιατί δεν χρησιμοποιείτε – διδάσκετε από αυτά ??? 8. Οι διδάσκαλοι – καθηγητές είναι όντως εκπαιδευτικοί και παιδαγωγοί ??? Για να είμαστε ειλικρινείς, ένα μέρος αυτών είναι και μπράβο τους αλλά ένα άλλο κομμάτι της εκπαιδευτικής κοινότητας που τυρβάζει ??? Δεν γίνεται τα φροντιστήρια να διαφημίζονται στις εισόδους των σχολείων και οι εκπαιδευτικοί να περνούν αδιάφορα. Σε καμιάς επιχείρησης την είσοδο δεν μοιράζει φυλλάδια ο ανταγωνιστής της. 9. Αλήθεια πιστεύετε στην σύμπραξη του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα στα σχολεία ??? Εγώ γνωρίζω ότι με τους νομικούς και τους οικονομολόγους που έχει κάθε επιχείρηση κάνει αμάν να γλιτώσει φόρους , όχι να κάνει τον πραγματικό χορηγό, δεν θα χορηγήσουν τα ακριτικά σχολειά. Το κόλπο τους το γνωρίζουμε, γι αυτό φορολογήστε σωστά και κάντε σωστά κατανομή των κονδυλίων εσείς ως κυβέρνηση και ως υπουργείο. 10. Υπάρχει διαρκής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ??? ή έχουμε 2 μήνες διακοπές το καλοκαίρι και 1 μήνα Πάσχα Χριστούγεννα, αντί να έχουμε επιμόρφωση τον 1 μήνα του καλοκαιριού ??? 11. Επιτέλους δείτε τι καλό έχουν πετύχει οι άλλες χώρες και εφαρμόστε το και εδώ. και αντιμετωπίστε την παιδία με την σοβαρότητα και στοργή που της αξίζει.