• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Μίχας' | 21 Ιανουαρίου 2011, 01:32

    Σε σχολεία που το 60% στα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα στην πρωτεύουσα είναι πολυπολιτισμικά πως και με ποια ερευνά ως οδηγό θα μπορεί να παραχθει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο με 30 μαθητές; Πως θα συνυπάρξουν τόσοι μαθητές μετά την συνένωση στις υπάρχουσες σχολικές μονάδες αφού αυτές δεν παρέχουν κατάλληλες υποδομές όχι τόσο σε τάξεις όσο σε προαύλιους χώρους, τουαλέτες κτλ.; Πως θα διασφαλίσετε την υγιεινή τόσων συνωστισμένων μαθητών και εκπαιδευτικών (πέρυσι δημιουργήθηκε πανικός με την γρίπη έχοντας μικρότερες τάξεις) ; Βάλτε στο σαιτ του υπουργείου εικόνες από τα σχολεία που θα υποδεχτούν τόσους μαθητές να δουν και οι γονείς που θα πηγαίνουν τα παιδιά τους. Με την παιδεία τέρμα οι πειραματισμοί δεν τους αντέχει άλλο ο χώρος, δημιουργήστε υποδομές , μειώστε και αναδιοργανώστε την σχολική υλη, ασχολειθειται με την ποιότητα των βιβλίων , επιμορφώστε τους εκπαιδευτικούς , φτιάξτε σύγχρονες σχολικές μονάδες και μετά να συζητήσουμε οποιαδήποτε συγχώνευση αφού έχετε πρώτα κάνει μια μελέτη και έχετε σαν υπουργείο μια ολοκληρωμένη άποψη. Σίγουρα το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αναδιάρθρωση και ριζικές τομές , αλλά όχι τακτικισμούς με γνώμονα αποκλειστικά το οικονομικό όφελος . Η παιδεία είναι ύψιστο αγαθό μεγαλύτερο πιστεύω από την οικονομία ακόμα και σε κατάσταση κρίσης.