• Σχόλιο του χρήστη 'Αθηνά' | 5 Μαΐου 2020, 23:56

    Η αναγκαιότητα της πολυγλωσσίας και της εκμάθησης ξένων γλωσσών στις μέρες μας ειναι αδιαμφισβήτητη. Όμως δε γίνεται να αναφέρουμε την ενίσχυση της γλωσσομάθειας και οι ώρες της Β' ξένης γλώσσας να παραμένουν ίδιες. Είναι επιτακτική η ανάγκη της σύνδεσης της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών με το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, ώστε τα παιδιά να αποκτούν πιστοποιητικά ξενών γλωσσών μέσω του σχολείου χωρίς να σπαταλάται τόσος χρόνος και χρήμα για φροντιστήρια. Για να επιτευχθεί όμως αυτό χρειάζεται η Β' ξένη γλώσσα να ξεκινάει από την Γ' τάξη του δημοτικού σχολείου ώστε τα παιδιά μέσα από ευχάριστους βιωματικούς τρόπους, κάθως και μέσα από τραγούδια, παιχνίδια και την επαφή με τον πολιτισμό της χώρας να κάνουν μια εισαγωγή στη γλώσσα στόχο. Συνάμα, με παράλληλη αύξηση των ωρών της Β' ξενης γλώσσας σε 3 ώρες τη βδομάδα στην Ε' και Στ' ταξη, τα παιδιά θα μπορούσαν να δίνουν το ΚΠΓ επιπέδου Α1-Α2 μέσω του σχολείου. Βέβαια ειναι επιβεβλημένο να υπάρχει συνέχεια από το δημοτικό στο γυμνάσιο και να μην ξεκινούν τα παιδιά πάλι από την αρχή, ώστε στο τέλος της Γ' γυμνασίου να μπορούν να δώσουν το Β1 του ΚΠΓ. Θα είναι μεγάλη ελάφρυνση τόσο για τα παιδιά όσο και για τον οικογενειακό προϋπολογισμό να μπορεί να αποκτηθεί πιστοποιητικό γλωσσομάθειας μέσα απο το σχολείο. Τέλος, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές του δημοτικού να μπορούν να διδαχθούν τη β' ξένη γλώσσα που επιθυμούν κι όχι τη γλώσσα της πλειοψηφίας της τάξης, με δημιουργία παράλληλων τμημάτων και των 2 ξένων γλωσσών στα σχολεια! Έτσι τα τμήματα θα είναι μικρότερα, θα διδάσκεται πιο αποτελεσματικά η κάθε ξένη γλώσσα και θα υπάρχει σεβασμός στην επιθυμία του μαθητή, που τα τελευταία χρόνια ως επί το πλείστον άλλη γλώσσα επιθυμεί και άλλη διδάσκεται και μάλιστα σε πολυπληθή τμήματα! Ευχαριστώ πολύ.