• Σχόλιο του χρήστη 'Αρης' | 21 Ιανουαρίου 2011, 02:30

    δημιουργήστε κίνητρα και αντικίνητρα και αφήστε τις κοινωνίες να αποφασίσουν για το αν πρέπει να κλέισουν ή να ενωθούν τα σχολεία τους.οριζόντιες αποφάσεις με κριτήρια όσο δίκαιες και να φαίνονται είναι κλίνη του Προκρούστη. Τα ΕΠΑΛ οπου διδάσκω είναι ιδιαίτερα σχολεία ως προς τη δομή αλλα και τους μαθητές.Μιλάτε για 30 μαθητές...έχετε μπεί ποτέ σε τάξη με 25 τα 8 με μαθησιακές δυσκολίες άλλα με προβλήματα συμπεριφοράς και εξωγενείς παράγοντες να τα βασανίζουν.Πως θα τους ενισχύσουμε την αυτοεκτίμηση πως θα δουλέψουμε αποτελεσματικά αν δεν δουλεψουμε σε βάθος και εξατομικευμένα (όπως μας ρωτάτε και στην αυτοαξιολόγηση). Επίσης τι θα κάνουμε με τις ειδικότητες.Θα κάνουν μάθημα οι νοσηλευτές με τους μηχανικούς και οι οικονομικών με τους ηλεκτρολόγους ή όπως αλλιώς θέλετε.Θα πείτε σε ένα παιδί που είναι στο ένα άκρο του νησιού που βρίσκομαι οτι δεν πρέπει να μάθει επάγγελμα γιατι ο πατέρα του είναι ψαράς και δεν ξέρει άλλη δουλειά για να παει στην Αθήνα? Εμείς έχουμε ήδη μαθητές που κάνουν μια ώρα για να έρθουν στο σχολείο μέσα απο τα βουνά και αυτό πιστέψτεμε δε τους κάνει και ιδαίτερα παραγωγικούς ή πρόθυμους να συνεχίσουν να το ανέχονται.Προσέξτε γιατι θα έχουμε φαινόμενα αστυφιλίας με μεγάλες συνέπειες για την περιφέρεια και ειδικά για την παραμεθώριο στην οποία βρίσκομαι.