• Σχόλιο του χρήστη 'Εν δυνάμει ΣΕΚάρχης' | 21 Ιανουαρίου 2011, 03:43

    Συγχωνεύσεις στη Τεχνική Εκπαίδευση. Αποδείχθηκε στη πράξη ότι η συνύπαρξη ΣΕΚ και ΕΠΑ.Λ. (πρ. ΤΕΕ και ΤΕΛ) κάθε άλλο παρά αποτελεσματική είναι. Μια διαρχία και ασάφεια ως προς τη διοίκηση με πάμπολλες «θέσεις» ευθύνης. Σε ένα ΣΕΚ υπηρετούν Διευθυντής, 2-3 υποδιευθυντές, 5-6 τομεάρχες, 15-20 υπεύθυνοι εργαστηρίων!! Η κάθε θέση επιφέρει και το αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση! Οι 15 υπεύθυνοι εργαστηρίων έχουν μειωμένο ωράριο 45 ώρες (15Χ3) δηλαδή περισσότεροι από δύο επιπλέον εκπαιδευτικοί! Οι ώρες των 6 τομεαρχών και 2 υποδιευθυντών 3 επιπλέον συναδέλφους (8Χ7=56). εκτός τα αντίστοιχα επιδόματα! Όλα τα ΣΕΚ χρησιμοποιούν τους χώρους των ΕΠΑ.Λ. Και σε κάθε ΣΕΚ ένα από όλα τα ΕΠΑ.Λ. είναι αυτό που το «συντηρεί» με τους περισσότερους μαθητές. Θα μπορούσε λοιπόν να είχαν εξοικονομηθεί οι πόροι τόσο των επιδομάτων όσο και της πρόσληψης των 5-6 επιπλέον συναδέλφων με την ένταξη του ΣΕΚ στο ΕΠΑ.Λ. που στεγάζεται και η εποπτεία του να ανατεθεί σε ένα υποδιευθυντή του ΕΠΑ.Λ. με αποκλειστική αρμοδιότητα το ΣΕΚ. Δεύτερο σημείο είναι η ίδρυση των ΣΕΚ. Ο νόμος προβλέπει ότι χρειάζονται 3 ΕΠΑΛ (και ΙΕΚ) να ιδρυθεί ένα ΣΕΚ! Δεν λέει όμως πουθενά ότι για 6 σχολεία πρέπει να ιδρυθούν 2 ΣΕΚ!!! Στις περισσότερες περιοχές για κάθε 3 ΕΠΑΛ ιδρύεται και ένα ΣΕΚ!!! Θα μπορούσε δηλαδή να υπήρχε ένα ΣΕΚ για 5 και 6 σχολεία!