• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 5 Μαΐου 2020, 23:58

    Η αναγκαιότητα της ψηφιακής παιδείας φάνηκε περίτρανα στην παρούσα συγκυρία. Δεν βλέπω αυτό να αποτυπώνεται στο νομοσχέδιο που βρίσκεται σε διαβούλευση. Την ώρα που τα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν αναγνωρίσει τη σημασία της καλλιέργειας δεξιοτήτων αλγοριθμικής σκέψης, στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η πληροφορική εξακολουθεί να είναι το πλέον παραγκωνισμένο μάθημα. Τα μονόωρα μαθήματα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στα ωρολόγια προγράμματα.Αυξήστε τις ώρες της πληροφορικής τόσο στο δημοτικό όσο και στις υπόλοιπες βαθμίδες εκπαίδευσης! Στο δημοτικό το μάθημα θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον δίωρο.