• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Σαββίδης' | 21 Ιανουαρίου 2011, 10:50

    1. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Εάν το Υπουργείο Παιδείας θέλει να προχωρήσει στην αξιολόγηση του έργου που παρέχουν οι Διευθυντές και οι καθηγητές στα σχολεία θα πρέπει μεταξύ των άλλων δράσεων, να αφήσει τους γονείς να επιλέγουν το σχολείο που επιθυμούν για το παιδί τους ανεξάρτητα από τη διεύθυνση διαμονής τους. Αυτό συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη (Γαλλία, Βέλγιο , Ολλανδία, Γερμανία). Το σχολείο στη συνέχεια βάζει τους δικούς του όρους στην εγγραφή των μαθητών ανάλογα και με τη χωρητικότητα της σχολικής μονάδας. Αυτόματα έτσι αυξάνεται η ζήτηση των καλών σχολείων και μειώνεται αντίστοιχα των άλλων. Στη συνέχεια το υπουργείο αναζητά τις αιτίες που δημιούργησαν αυτή την προτίμηση των γονιών προς τα συγκεκριμένα σχολεία, και επεμβαίνει. Καλώς ή κακώς το σχολείο το ανεβάζει ή το κατεβάζει σε επίπεδο η Διεύθυνση που έχει διορίσει το Υπουργείο. Οι καθηγητές είναι ίδιοι ποσοστιαία σε επίπεδο σε όλα τα σχολεία αφού υπάρχει συνεχής μετακίνησή τους από σχολείο σε σχολείο. Είναι αλήθεια επίσης ότι το κλίμα στο σύλλογο των διδασκόντων το διαμορφώνει ο Διευθυντής. Οι γονείς αναζητούν τα σχολεία που έχουν καλή οργάνωση από το Διευθυντή, γιατί θεωρούν ότι ένα τέτοιο σχολείο δείχνει προσοχή και στο διδακτικό κομμάτι. 2. ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ α) Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δύο σχολεία σε ένα κτιριακό συγκρότημα με την αυλή χωρισμένη στα δύο με συρματόπλεγμα. Αυτά τα έκαναν παλιότερα κάποιοι Διευθυντές Διευθύνσεων για να βολέψουν κάποιους δικούς τους ως διευθυντές. ΕΛΕΟΣ. Πάτε να δείτε το 1ο και 2ο ΓΕΛ Αργυρούπολης και θα καταλάβετε. Δύο Διευθυντές Τέσσερις Υποδιευθυντές Δύο Γραμματείες Διπλά εργαστήρια Και το κλίμα μεταξύ των παιδιών με συνεχείς αυγοπόλεμους και νεραντζοπόλεμους με όριο το συρματόπλεγμα δεν είναι το καλύτερο. β) Δεν είναι δυνατόν να νοικιάζονται άθλια κτίρια και στην ίδια περιοχή υπέροχα καινούργια κτίρια να έχουν λίγους μαθητές.