• Σχόλιο του χρήστη 'Ανθή' | 6 Μαΐου 2020, 00:23

    Ειδική μέριμνα θα πρέπει να δοθεί στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Το νηπιαγωγείο είναι το πρώτο σχολείο που φοιτούν τα παιδιά. Έχουν αυξηθεί οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στο νηπιαγωγείο συνήθως έρχονται χωρίς διάγνωση. Το παιδί παραπέμπεται συνήθως γύρω στα 5 του χρόνια για αξιολόγηση. Έχει ήδη χαθεί πολύτιμος χρόνος, ενώ θα έπρεπε ήδη να γνωρίζουν οι γονείς και να έχει υποστηριχθεί το παιδί κατάλληλα. Το νηπιαγωγείο θα λέγαμε ότι προωθεί το ένα σχολείο για όλους, όμως υπάρχουν δυσκολίες. Για παράδειγμα, πόσα παιδιά θα φοιτήσουν σε μια τάξη νηπιαγωγείου και τι γίνεται όταν υπάρχουν παιδιά όπως με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή, στην καλύτερη περίπτωση όταν υπάρχει τμήμα ένταξης βοηθιέται το παιδί όμως αυτή η νηπιαγωγός υποστηρίζει το παιδί μέσα στις τάξεις (σε αντίθεση με το δημοτικό σχολείο), ενώ το παιδί αυτό χρειάζεται διαρκή υποστήριξη μέσα στην τάξη. Επίσης, σε Τμήμα Ένταξης νηπιαγωγείου δεν υπάρχει όριο, σε αντίθεση με το δημοτικό σχολείο, μέχρι πόσοι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορούν να φοιτήσουν σε αυτό.