• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Πιέρρος' | 21 Ιανουαρίου 2011, 11:46

    Υπάρχουν σχολεία τα οποία έχουν κενές και αχρησιμοποίητες αίθουσες; Κι είναι τόσοι πολλοί οι κενοί και αχρησιμοποίητοι χώροι που αξίζει τον κόπο να κάνουμε αυτή την συζήτηση; Μπορούμε να έχουμε ένα κατάλογο όλων αυτών των διαθέσιμων χώρων που θα υποστηρίξουν τα σχέδια της συνένωσης, που επιτρέπουν να συζητησουμε για συνενώσεις, ή αερολογούμε; Στις μεγάλες πόλεις μπορούν οι αστικές συγκοινωνίες να υποστηρίξουν τέτοια ξαφνική αλλαγή στις μετακινήσεις; Και μπορεί η περιοχή να αντέξει το μποτιλιάρισμα από τους γονείς που θα φέρνουν οι ίδιοι τα παιδιά τους και τους καθηγητές που θα φτάνουν με αυτοκίνητο; Και οι χρόνοι θα υπολογιστούν με αυτά τα δεδομένα ή με την κυκλοφορία μιας Κυριακής πρωί; κ.λ.π. Κι όλοι φαντάζονται ότι δεν υπάρχει η στοιχειώδης προετοιμασία. Οι συνενώσεις έχουν αποφασιστεί και θέλουμε τα κριτήρια που θα τις δικαιολογούν: 1. να δουλεύουν τα σχολεία σε 24ώρη βάση. Το ολοήμερο σχολείο να είναι πραγματικά ολοήμερο. 2. Οι νόμοι απαγορεύουν την λειτουργία διαφόρων ευαγών ιδρυμάτων σε κάποια απόσταση από τα σχολεία. Οι συνενώσεις θα διευκολύνουν την επιχειρηματικότητα και την δημιουργία νέων οίκων ανοχής (η πορνεία και τα ναρκωτικά άλλωστε συμπεριλήφθησαν στην αναπροσαρμογή του αεπ) Τα συστεγαζομένα σχολεία που παράγουν διευθυντές και υποδιευθυντές, προφανώς και να συνενωθούν. Μήπως να ξεκινήσουμε λέγοντας στους ανθρώπους που τα αποφάσισαν και τα διατηρούν τη γνώμη μας για τη δουλειά τους και τις αποφάσεις τους. Μήπως πρέπει οι όποιες αποφάσεις να έχουν συνέχεια και συνέπεια και επιπτώσεις; Μήπως να ξεκινήσουμε από τις συγχωνεύσεις υπουργείων; Μήπως πρέπει να βρούμε τι είναι αυτό που πραγματικά εμποδίζει την δημόσια διοίκηση να δουλέψει με λιγότερα υπουργεία;