• Σχόλιο του χρήστη 'Βιργινία' | 21 Ιανουαρίου 2011, 12:09

    Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας στην επιλογή του διδακτικού προσωπικού των πειραματικών σχολείων. Όχι πως είναι το βασικότερο, αλλά είναι κι αυτό μέρος των όσων θα έπρεπε να επανεξεταστούν. Όπως ίσως γνωρίζετε, η επιλογή του διδακτικού προσωπικού γίνεται μετά από αίτηση του ενδιαφερομένου μετά από αξιολόγηση του βιογραφικού του. Έτσι ο εκπαιδευτικός που είναι κάτοχος ενός διδακτορικού ή ενός μεταπτυχιακού, θεωρείται ικανός εκπαιδευτικός για ένα τέτοιο σχολείο. Κανείς όμως δεν εξετάζει την συνάφεια του μεταπτυχιακού του με την ειδικότητά του. Θέλω να πω μ΄αυτό πως ένας φυσικός που έχει για παράδειγμα μεταπτυχιακό στην ορθόδοξη θεολογία, σαφώς δεν είναι καλύτερος από έναν άλλο φυσικό που έχει 20 χρόνια εμπειρίας στην ιδιωτική εκπαίδευση! Κι όμως η εμπειρία στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν παίζει κανένα ρόλο στο υπάρχον αξιολογικό σύστημα. Επομένως προκρίνεται ο κάτοχος του μεταπτυχιακού στην ορθόδοξη θεολογία. Να δώσω κι άλλο παράδειγμα: Σε μια εποχή που ο εκπαιδευτικός οφείλει να γνωρίζει άριστα τις νέες τεχνολογίες και να τις εντάξει στην διδασκαλία του, ο χημικός που έχει άκομα και πτυχίο Πανεπιστημίου στις νέες τεχνολογίες, θεωρείται κατώτερος αυτού που μπορεί να έχει μεταπτυχιακό ακόμα και στη διαχείρηση αποβλήτων! Βλέπετε η κατοχή δεύτερου πτυχίου όσο κι αν είναι σχετική με την εκπαίδευση και παρόλο που απαιτεί 3 ή 4 χρόνια σπουδών, θεωρείται υποδεέστερη από την κατοχή οποιουδήποτε μεταπτυχιακού διάρκειας ακόμα και 1 έτους. Αυτές οι ανισορροπίες, είναι πολύ εύκολο να διορθωθούν, γιατί δεν απαιτούν κόστος για το Δημόσιο. Το όφελος που θα επιφέρουν όμως είναι αδιαμφισβήτητο.