• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλειος Γιώτης (ΠΕ79.01)' | 6 Μαΐου 2020, 01:09

    Ο John Rutter είχε δίκιο όταν είπε πως “Ένα σχολείο χωρίς Χορωδία μοιάζει σαν ένα Σώμα χωρίς ψυχή". Η μουσική στο μάθημα πρέπει να είναι το μέσο και όχι ο σκοπός. Προτείνω, λοιπόν, την επανεξέταση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών με στόχευση κυρίως στην πράξη. 1) Το μάθημα της Μουσικής δηλαδή να είναι εργαστηριακό και οι ώρες διδασκαλίας του εβδομαδιαίως να αυξηθούν σημαντικά (2 ώρες στο Δημοτικό με παράλληλη θεσμοθέτηση διώρου Χορωδίας όπως στο Γυμνάσιο και 2 ώρες από 1 αύξηση ωρών στο Γυμνάσιο). 2) Επιπλέον, επέκταση του μαθήματος της μουσικής στο Λύκειο (Α, Β, Γ τάξεις) και το Νηπιαγωγείο (προνήπιο, νήπιο) ως υποχρεωτικό μάθημα. 3) Επιλεγόμενο μάθημα Αρμονίας και Ακουστικών στο Λύκειο (από την Α τάξη), για όσους σκοπεύουν να εξεταστούν στα ανάλογα μαθήματα για τα Τμήματα Μουσικών Σπουδών. 4) Διδασκαλία της μουσικής αποκλειστικά από τους μουσικούς και όχι από άλλες ειδικότητες (πχ δασκάλους στην αθμια). 5) Αυτονομία του μαθήματος της μουσικής, διαχωρισμός του από τα λοιπά αντικείμενα της αισθητικής αγωγής (εικαστικά, θεατρική αγωγή). Εν κατακλείδι, Αναπνέω ...Τραγουδώ... Επικοινωνώ την Αγάπη μου για τη Μουσική, καταφέρνω να στρέφω το βλέμμα μου στην Κοινότητα... στην Κοινωνία!