• Σχόλιο του χρήστη 'Κούτρου Αικατερίνη, εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας' | 6 Μαΐου 2020, 01:29

    Χρόνια τώρα βιώνουμε στην εκπαίδευση τον παραγκωνισμό και την εσκεμμένη συρρίκνωση της ελληνικής γλώσσας, τον εξοστρακισμό μεγάλου μέρους του λογοτεχνικού μας θησαυρού και τον ευτελισμό των αξιών, φορέας των οποίων είναι και η γλώσσα. Την ώρα που συζητάται να γίνει η ελληνική, γλώσσα προγραμματισμού στην πληροφορική λόγω υψηλής ακρίβειας των σημαινομένων, εμείς συνεχώς ρίχνουμε τον πήχυ και μπερδεύουμε τα παιδιά με ανούσιες για τη νηπιακή και την πρώτη παιδική ηλικία γνώσεις. Συνάμα θέτοντας την αγγλική δίπλα στην ελληνική στην ηλικία που οικοδομείται η έκφραση, το λεξιλόγιο, η σύνταξη κ.λ. δημιουργούμε σύγχυση, άγχος, ανασφάλεια στους μικρούς μαθητές, ενώ τους εμποτίζουμε με έναν αλλότριο πολιτισμό, αφού κατά τον Οδυσσέα Ελύτη, η γλώσσα είναι φορέας ήθους.