• Σχόλιο του χρήστη 'Mάκρος Ασπριδης' | 21 Ιανουαρίου 2011, 12:46

    Οι όποιες συνενώσεις σχολικών μονάδων πρέπει να έχουν μία και μόνη προϋπόθεση. Κατά πόσο η συνένωση θα βελτιώσει τις ήδη υπάρχουσες παρεχόμενες υπηρεσίες εκπαίδευσης. Όταν η συνένωση γίνεται σε κτήρια, όπου δεν επαρκούν οι αίθουσες...όπου οι καθηγητές δεν έχουν γραφεία....όπου δεν υπάρχουν γυμναστήρια....όπου δεν επαρκούν οι τουαλέτες....όπου οι αίθουσες πολλαπλών χρήσεων είναι σε άθλια κατάσταση....ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ Η ΣΥΝΕΝΩΣΗ;;; Μόνο για περιορισμό των εξόδων; Όταν σήμερα υπάρχουν τμήματα με 18-23 μαθητές, η δημιουργία τμημάτων των 27-30 μαθητών, είναι αναβάθμιση ή υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης;;; Οι συνενώσεις γίνονται με ένα μόνο κριτήριο...τον περιορισμό των εξόδων και των δαπανών για την παιδεία. Στην πλάτη των μαθητών και των καθηγητών. Προκαλώ όποιο υπουργό έρθει στη Θεσσαλονίκη, να επισκεφτεί το κτηριακό συγκρότημα που στεγάζονται τα 14ο και 21ο γυμνάσιο-λύκειο Θεσσαλονικής, τα οποία πρόκειτε να συνενωθούν και να απαντήσει....αν θα έστελνε τα παιδιά του στο συγκεκριμένο σχολείο με τις συγκεκριμένες συνθήκες. Δουλειές του ποδαριού...ο/η εκάστοτε υπουργός παιδείας κάνει και μια μεταρρύθμιση για να πει ότι κάτι έκανε. Χωρίς σχέδιο, χωρίς υποδομές, χωρίς προοπτική. Το πιο αστείο....καταργεί θεσμούς που θεμελίωσε υπουργός προερχόμενος από το ίδιο κόμμα, θεσμούς που ο ίδιος στο παρελθόν ψήφισε. υ/γ: δεν είμαι εκπαιδευτικός