• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ' | 6 Μαΐου 2020, 02:02

    Η εισαγωγή δομημένων διδακτικών ενοτήτων όπως αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο, είναι αντίθετη με τη φιλοσοφία του ενδεδειγμένου προγράμματος σπουδών, τις ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας και τις μελέτες για την προσχολική εκπαίδευση, που εστιάζουν στην μάθηση μέσω του παιχνιδιού, με στόχους που θέτει η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της ομάδας, και με βασική αρχή ότι η γνώση κατακτάται ολιστικά και είναι ενιαία και όχι ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΗ σε μαθήματα όπως συμβαίνει με το Δημοτικό σχολείο και τα μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι είναι τουλάχιστον αντιπαιδαγωγική η είσοδος ειδικοτήτων στα νηπιαγωγεία (όπως ΠΕ06) και ο χωρισμός σε διδακτικές ώρες ανά μάθημα. Άλλωστε δεν υπάρχουν επιστημονικά δεδομένα που να στηρίζουν ότι η εκμάθηση ξένης γλώσσας από 4 ετών θα τα ωφελούσε, αφού έχουν όλο το χρόνο μετά να μάθουν αγγλικά πιο ώριμα και χωρίς άσκοπη πίεση. Σκεφτείτε και τα αλλοδαπά παιδιά πόσο θα δυσκολευόντουσαν που δεν γνωρίζουν καν ελληνικά!Επίσης η είσοδος ξένου εκπ/κού για πχ μισή ώρα, θα προκαλούσε αναστάτωση στα παιδιά, αλλά και άσκοπα έξοδα από το κράτος.ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ. Ως εκπαιδευτικό προσχολικής εκπαίδευσης της χώρας μας με βρίσκει κάθετα αντίθετη.