• Σχόλιο του χρήστη 'Π.ΑΝΕΣΤΗ' | 6 Μαΐου 2020, 02:11

    Η κατανομή στις ώρες του Δημοτικού παρουσιάζει πρόβλημα ειδικά στις περιπτώσεις που καθηγητές ειδικοτήτων μοιράζονται σε δύο και τρία σχολεία.Το πρόγραμμα που καταρτίζεται δεν είναι λειτουργικό και το Δημοτικό Σχολείο μοιάζει συχνά με Γυμνάσιο ενώ οι συνάδελφοι εξοντώνονται Ειδικά από τότε πουν αφαιρέθηκαν ώρες από τους ΠΕ70 και δόθηκαν σε άλλα αντικείμενα.Οι δάσκαλοι βγαίνουν από την τάξη τους και κατεβαίνουν στο ολοήμερο πρόγραμμα εναλλάξ .Αυτό αποδιοργανώνει και τα παιδιά π και την σχολική ζωή.Η ευέλικτη ζώνη πχ έδινε την δυνατότητα στον Δάσκαλο να δουλεύει διαθεματικά ,να κάνει Project και να διανθίζει το μάθημα με δραστηριότητες που υποστηρίζουν το γνωστικό αντικείμενο και κάνουν την διδασκαλία ευχάριστη και δημιουργική.Επίσης το κάθε σχολείο είναι καλό να μην μοιράζεται τους καθηγητές ειδικοτήτων αλλά να παραμένουν σε ένα σχολείο με πλήρες πρόγραμμα. Να συνεργάζονται διαθεματικά με τους ΠΕ70 και να ενισχύονται οι σχέσεις στην σχολική κοινότητα μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.Επίσης θα πρέπει να γίνονται επιμορφώσεις πρωινές πχ σε θέματα όπως ΤΠΕ ,ενδυνάμωση σχέσεων ,ψυχολογικά θέματα,bullying ,διαφοροποιημένη διδασκαλία κ.α.Δηλαδή για παράδειγμα εκείνη την ημέρα να μην γίνεται μάθημα και να διεξάγεται επιμόρφωση ανά σχολείο. Είναι απαράδεκτο να γίνεται κλήρωση για το Β επίπεδο.Πρέπει να συμμετέχουν όλοι.Η ανάγκη αυτή φάνηκε με τη εξ αποστάσεως.