• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.' | 6 Μαΐου 2020, 02:45

    Για την ακριβέστερη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού (στον νέο τρόπο αξιολόγησης εκπαιδευτικών Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.), παρακαλώ δείτε και τις παρακάτω προτάσεις: Α. Τις περιπτώσεις των ειδικοτήτων είναι σημαντικό να αναλαμβάνει ο/η αντίστοιχος/η συντονιστής/στρια εκπαιδευτικού έργου της κάθε ειδικότητας (και στην Α/θμια και στην Β/θμια). Β. Να γίνει ακριβής αναλογική μοριοδότηση και όχι όπως στα παρακάτω παραδείγματα της προηγούμενης αξιολόγησης: -- Μόρια προγραμμάτων πχ περιβαλλοντικής 1 - Μόρια δευτέρου πτυχίου ή δεύτερου μεταπτυχιακού 1. Αξιολόγηση καλοκαίρι 2013. -- Μόρια μεταπτυχιακού 4/διδακτορικού 9 - Μόρια συνέντευξης, έως 25 (σε 15 λεπτά μπορούσε κάποιος να πάρει μόρια ακόμη και 6 μεταπτυχιακών ή σχεδόν 3 διδακτορικών από τη συνέντευξη). Αξιολόγηση καλοκαίρι 2013. -- Μόρια του τότε σχολικού συμβούλου ειδικότητας, έως 20 - Μόρια συνέντευξης, έως 25 (αξιολόγηση 2012-2013). Tα προηγούμενα που αφορούν τη μοριοδότηση, αναφέρονται στα έγγραφα με τα κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών υποψηφίων για θέσεις με θητεία στα πρότυπα και πειραματικά σχολεία των περιόδων που προαναφέρθηκαν. Γ. Να αναφέρεται με σαφήνεια ότι θα αξιολογηθεί το συνολικό έργο/παρουσία του εκπαιδευτικού μαζί με αυτό των προηγούμενων 7 χρόνων (από την έναρξη της θητείας δηλαδή για τις περιπτώσεις που είχανε έναρξη το 2013-14). Θα βοηθούσε να δημοσιευθεί το συντομώτερο δυνατό ο αναλυτικός τρόπος αξιολόγησης/μοριοδότησης.