• Σχόλιο του χρήστη 'Χατζάκη Μαρία' | 6 Μαΐου 2020, 02:50

    «Αναβάθμιση του Σχολείου» – «Εξοβελισμός της Κοινωνίας-(Κοινωνιολογίας)» Με έκπληξη και απογοήτευση διαπίστωσα στο εν λόγω νομοσχέδιο για την παιδεία, το οποίο η κυβέρνηση διατείνεται ότι θα βελτιώσει το επίπεδο και το περιεχόμενο της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την κατάργηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας (και όχι μόνο) από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Και η ερώτηση είναι απλή: Γιατί; Με ποιο σκεπτικό; Ποια η λογική και η αιτιολογία πίσω από τη μετονομασία της ομάδας προσανατολισμού (Ο.Π) Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών σε Ο.Π Ανθρωπιστικών Σπουδών; Το μάθημα της Κοινωνιολογίας αποτελεί κλειδί και πολύτιμο εφόδιο για την εισαγωγή και παρακολούθηση των σπουδών των υποψήφιων φοιτητών σε όλες τις σχολές Κοινωνικών Επιστημών: Κοινωνιολογίας, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας , Πολιτικών Επιστημών, Νομικών Σπουδών, Παιδαγωγικών Τμημάτων, Ψυχολογίας, Δημόσιας Διοίκησης κ.τλ., οι οποίες παρεμπιπτόντως αποτελούν την πλειονότητα των σχολών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Θεωρώ πραγματικά αδιανόητο το γεγονός ότι εν ετει 2020 στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης η οποία τοποθετεί την έννοια του Ενεργού και Ευαισθητοποιημένου Πολίτη στο κέντρο της ίδιας της της ύπαρξης, καθιερώνοντας τα μαθήματα Κοινωνικών Σπουδών στα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων των χωρών της, εγώ να πρέπει στη δική μου χώρα ακόμη να παλεύω για το αυτονόητο… Κα Υπουργέ, με όλο το σεβασμό, θα περίμενα από εσάς μια πρόταση στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση … Υ.Γ Οι μαθητές στους οποίους διδάσκω το μάθημα της Κοινωνιολογίας φέτος αισθάνονται ότι ευνοήθηκαν πολλαπλώς από τη διδασκαλία του…. δηλώνουν απογοητευμένοι με τη συγκεκριμένη σας απόφαση… Με εκτίμηση, Χατζάκη Μαρία Εκπαιδευτικός ΠΕ 78