• Σχόλιο του χρήστη 'Φίλιππος Αθανασίου' | 6 Μαΐου 2020, 03:26

    Είναι μοναδική ευκαιρία στον προς ψήφιση νόμο να προστεθούν διατάξεις που να ρυθμίζουν με σαφήνεια και θέματα μοριοδότησης, ώστε τα κριτήρια να μην τροποποιούνται συνεχώς. Καταρχάς, θα πρέπει να υπάρξει αντιστοιχία με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ, αλλά και με εκείνες για τους διευθυντές και υποδιευθυντές των ΔΙΕΚ, και να συνυπολογίζονται: α) ο βαθμός πτυχίου, β) το δεύτερο πτυχίο, γ) η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ξεχωριστά από την κατοχή διδακτορικού διπλώματος, δ) η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου ή δεύτερου διδακτορικού διπλώματος. Ακόμη πιο σημαντική συνεισφορά στην κατοχύρωση της αξιοκρατικής επιλογής εκπαιδευτών θα είναι η ανάθεση των μαθημάτων μέσω ενός κεντρικού συστήματος και όχι πλέον από τα διευθυντικά στελέχη των ΔΙΕΚ. Όσον αφορά στο καθεστώς εργασίας, θα πρέπει να καθιερωθεί η πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτών ή τουλάχιστον με καθεστώς εργασίας αντίστοιχο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με σύμβαση εργασίας -όχι πλέον μίσθωσης έργου- διάρκειας ενός εκπαιδευτικού έτους και όχι μόνο εξαμήνου. Σχετικά με τους Οδηγούς Σπουδών, είναι απολύτως αναγκαία η επανεξέτασή τους από επιτροπές που θα στελεχώνονται κατόπιν ειδικής προκήρυξης με σαφή κριτήρια μοριοδότησης. Για τη διαμόρφωσή του θα πρέπει να ζητείται και να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη όλων των εκπαιδευτών της κάθε ειδικότητας. Τέλος, είναι επιτέλους απαραίτητη η κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων του δημιουργού του εκπαιδευτικού υλικού για κάθε μάθημα.